28 Ekim 2014 Salı

3.Sınıf Testeri

Grafikler 1
Grafikler 2
Grafikler 3
Grafikler 4
Doğal Sayıları Tanıma
Doğal Sayılar 2
Doğal Sayılar 3
Doğal Sayılar 4
Doğal Sayılar 5
Doğal Sayılar 6
Doğal Sayılar 7
Doğal Sayılar 8
Doğal Sayılar 9
Romen Rakamları 1
Romen Rakamlarını 2
Örüntüler
Sayı Örüntüleri
Sayı Örüntüleri 1
Sayı Örüntüleri 2
Şekil Örüntüleri
Zinihden Toplama
Zinihden Toplama 2
Zinihden Toplama 3
Eldeli Toplama
Eldeli Toplama 2
Eldeli Toplama 3
Eldeli Toplama 4
Toplama İşlemi 1
Toplama İşlemi 2
Toplama İşlemi 3
Doğru - Doğru parçası - Işın
Doğru Düzlem
Simetri
Çıkarma işlemi 1
Çıkarma işlemi 2
Çıkarma işlemi 3
Çıkarma işlemi 4
Çıkarma işlemi 5
Çıkarma işlemi 6
Çıkarma işlemi 7
Çıkarma işlemi 8
Çıkarma işlemi 9
Çıkarma işlemi 10
Açıları Tanıma 1
Açıları Tanıma 2
Açıları Tanıma 3
Geometrik Şekiller 1
Geometrik Şekiller 2
Geometrik Şekiller 3
Geometrik cisimler
2 ile Çarpma
3 ile Çarpma
4 ile Çarpma
5 ile Çarpma
6 ile Çarpma
Okul Heyecanım 1
Okul Heyecanım 2
Okul Heyecanım 3
Okul Heyecanım 4
Okul Heyecanım 5
Dün Bugün Yarın
Sıfat

Gezegenimizi Tanıyalım
Hayatımızdaki Elektrikli Araçlar
Benim Eşsiz Yuvam
Benim Eşsiz Yuvam 1-2
Benim Eşsiz Yuvam 3-4
Benim eşsiz Yuvam 5-6
Benim Eşsiz Yuvam 7-8
Benim Eşsiz Yuvam 9
Duyu Organlarımız
Duyu Organlarımız 2
Kuvvet
Maddeleri Tanıyalım
Çevremizdeki Işık ve Sesler
Canlılar Dünyasına Yolculuk
Açıları Tanıma 1
Açıları Tanıma 2
Çarpma İşlemi 1
Çarpma İşlemi 2
Çarpma İşlemi 3
Çarpma İşlemi 4
Uzunluk Ölçüleri
Kroki ve Yönler
Cumhuriyet Bayramı 1-2
Atatürkün Hayatı 1-2
Benim de Mesleğim Olacak
Hayat Bilgisi Test 1
Hayat Bilgisi Testi-2
Hayat Bilgisi Test 3
Hayat Bilgisi Test 4
Matematik Genel Değerlendirme 1
Matematik Genel Değerlendirme 2
Karışık Problemler 1
Karışık Problemler 2









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder